dimarts, 1 de juliol del 2008

El meu CD de música \(^o\)(/o^)/

Konnichiwaa! Torno a ser aquí! 。◕‿◕。 Doncs ahir vaig veure un meme molt xulu a Hi·mi·tsu i l'he fet. Les instruccions son les següents:

M'ha sortit Tank Stream com a nom del grup, Sit Back And Wait com a títol de l'àlbum, i la portada:

Juass... PD: Si saps japonés i vols tenir un nom de grup japones al primer pas s'ha d'anar aquí: http://ja.wikipedia.org/wiki/Special:Random Pero el títol de l'àlbum serà igualment en angles....
M'ha quedat alguna cosa així:
Nom del grup: 混合物 (kongôbutsu: mescla)
Títol de l'àlbum: Be mysterious about any.
Portada:
XD

2 comentaris:

Lapry ha dit...

Coom molaa!! el primer m'ha molat moltisim!! Sembla real i tot! XDDD ^^


Ens veieem macaa!! ^^

Ja ne!

Lapry ha dit...

Jastas afegidaa!!!!

Ta quedat molt monooo el banner *O*