dimarts, 1 de juliol del 2008

Hajimemashitee~


Konnichiwa!! Em dic Cristina i doncs m'han vingut ganes de fer-me jo també un blog dakests tan kawaiis... Encara que si he de ser sincera no tinc molta imaginació i dubto que les entrades siguin gaire llargues... Pero es que havia de fer-ne un! XD Yoroshikuu ;3
Dir que el blog no tindrà només un tema en concret ja que a mi m'agraden moltes coses diferents (tot i que em decanto per coses relacionades amb Japó). Com és la 1:12 de la matinada aquí ho deixo fins demà. Oyasumi nasai minasan *Chuu~

PD: Jope! Perque la cosa aquesta no em deixa penjar imatges??? T^T Em diu k hi ha un error intern....
Edita: Ja puc penjar fotos sense tenir-les de penjar a un host!

1 comentari:

kaori ha dit...

PD2: Ja se com penjar imatges pero han de ser des de la web perque me les accepti... Es a dir que les tinc que penjar previament en un host like el de imageshack.us T^T