dissabte, 12 de juliol del 2008

パーティー

今日は みなさん! 大丈夫ですか。Doncs ahir al vespre al final em van fer una festa sorpresa... xD Durant tot el dia no m'havia trucat ningú més que una tieta que viu a extremadura així que ja començava a pensar que tothom s'havia oblidat de mi XD pero els meus pares m'havien dit que niriem a supar ells, el meu germa i jo per celebrar el meu aniversari aixi que m'ho vaig creure... Pero quan vem sortir de casa els meus pares no em deien on navem i em van portar al centre civic d'aqui el sol i padris... i... ¡sorpresa! Tots els meus tiets i cosins (o practicament tots) estaven allà... Petons, petons i més petons... Va venir el Lluis (alias Llullu, sex bomb xDD) i la Laura també. Em van regalar ells dos el CD de Kagrra, Core :D Esta wapisim estan totes les lletres en japones i a mes escrites de dalt a baix i de dreta a esquerra (a part estan tambe en romaji XD) A mes hi ha el video-clip de la primera canço 彩の讃歌 (irodori no sanka).
La meva "famulia" em va regalar un collar en forma de "culmillu" (xDD ullal..... ¬¬u) molt xulu, una catxo guia de Japo (MUAJAJAJA), un anell d'escarabat egipci, una caixa de bombons i una ampolla de cava (DEU MEU! HA DESAPAREGUT!!.... ... [...] ki se l'ha begut e Llullu i Lau? o.OU wenu vale... yo he ajudat... pero em sembla que ni havien dos ampolles no?? xDDDDD) i diners (molts diners). Dels quals per cert ya me gastat una petitisima part en el Resident Evil 4!
Wenu dons se que la meva family no llegira aixo pero per si les mosques MOLTES GRACIES A TOTS PER TOT! I gracies a la Lau i al Lluis també per venir i pel CD k magrada moltisim! (Llullu aquesta nit Kung Fu Panda eee!! aixo ens pasa per fer promeses xungues (pels que no ho sabeu vem fer una especie de promesa-pacte de que si feien kung fu panda en sesio golfa haviem danari... i resulta que la fan T3T))